Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). zamknij

REKLAMACJE

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady, Klient może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację. Na złożenie reklamacji Klient ma 14 dni od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.

Krok po kroku jak złożyć reklamację:

1.W celu reklamacji towaru należy odesłać zakupiony produkt w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres: Market Zwroty i Reklamacje ul. Ostrowska 6, 07-311 Wąsewo

2. Do przesyłki należy dołączyć pismo reklamacyjne. Należy podać formę preferowanej rekompensaty, ewentualny numer konta, na które zostanie przekazany zwrot w przypadku zwrotu pieniędzy, numer zamówienia i niezbędne dane w tym imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu oraz opis wady produktu, będący przyczyną reklamacji. Kliknij TUTAJ aby pobrać FORMULARZ REKLAMACJI.

3. Sklep rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 14 dni od otrzymania towaru.

4. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową na adres e-mail podany w reklamacji.

5. Jeśli reklamacja będzie pozytywna Sklep w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, w zależności od wybranej przez Klienta opcji: zwróci koszty produktu wraz z kosztem wysyłki, jaki poniósł Klient (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep), prześle nowy egzemplarz wolny od wad lub zleci naprawę sprzętu.

6. Nie przyjmujemy reklamacji za pobraniem. Zwracany towar Klient wysyła na własny koszt, koszt ten jest zwracany Klientowi po rozpatrzeniu pozytywnej reklamacji.

7. Jeżeli reklamacja produktu zostanie odrzucona (ze względu na nieuzasadniony powód), Sklep przekaże na wskazany adres e-mail informację o odrzuceniu reklamacji produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeśle produkt, pokrywając koszt przesyłki.

W razie wątpliwości i pytań, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@erotic-market.pl

 

WAŻNE!!! Ze względu na indywidualnie ustawienia monitora kolorystyka produktów na stronie sklepu może nieznacznie odbiegać od rzeczywistości, co nie stanowi podstawy reklamacji.


Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 5% zniżki